No ompahan taas aikaa kun viimeeksi olen kirjoitellut Yllättynyt Miten se aina venähtääkin... Sitä vain miettii, en minä tänää kerkeä, kirjoitan huomenna, ja huomenna onkin taas sama laulu Nauru Taitaa olla aikamoinen noidan kehä Nauru

Olen tässä kolmisen viikkoa ehtinyt pyörimään kotihoidossa, mutta totesin jo ensimmäisellä viikolla, ettei ole minun hommaa. Olen edelleen samaa mieltä. No, ompahan työtä sekin. Eikä jokainen voi tykätäkkään samasta asiasta, jos kaikki tykkäisivät kotihoidosta, ei laitospuolella olisi ketään Hymy

Tuli käytyä heinäkuun lopussa Kuopio Rockcockissakin. Ihan mahtava reissu, suuret kiitokset koko mahtavalle porukalle, joiden kanssa sain siellä aikaani viettää! Ensi vuonna tosin voitaisiinkin vaihtaa vaikka Jurassicrockiin, olisihan tuo lähempänäkin ja kun tuo Kuopio alkaa olla jo aika nähty Hymy

1283437209_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Voi että olin taas myyty Pusu

Ai, mutta nytpäs laitankin sen kuvan, jonka lupasin jo aikoja sitten Hymy

1283437405_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

On kyllä Kaarlella oikein kunnon isännän otteet Nauru Nellalla kun oli muutenkin kuuma ja pelkästään makaili ja läähätti, niin pitihän Kaarlen mennä lämmittämään Nauru Kun ei mukamas muualle mahtunut, niin selän päälle sitten nukkumaan Nauru

Hoitolapsikin lähti jo kotia Itku Mutta onneksi meille tulee muutaman viikon päästä ihan oma, semmoinen suloinen Huugo-poika Hymy

1283437881_img-d41d8cd98f00b204e9800998e